vineri, 27 aprilie 2012

Cade Guvernul?

Mai avem cîteva ore pînă vom afla. Moţiunea de cenzură depusă de Opoziţie împotriva Guvernului Ungureanu va fi supusă votului Parlamentului în această dimineaţă. Aveţi timp să faceţi pronosticuri, ca la meci.
În ce mă priveşte, cred că este, în primul rînd,  un test de inteligenţă politică – două cuvinte care nu prea rimează în limba română, din cîte s-a văzut în ultimii 22 de ani.
Dacă moţiunea de cenzură va trece, PDL se salvează in extremis. E ultima şansă, cu şase săptămîni înaintea alegerilor locale.
Are Opoziţia inteligenţa de a nu forţa căderea Guvernului? Eu, personal, cred că o are. Într-un fel, sper să o aibă. De altfel, Ion Iliescu s-a pronunţat în acest sens, sesizînd capcana uriaşă a preluării puterii de către USL în acest moment.
Dar mai este o tentaţie, căreia niciun poltician (mă rog, cu puţine excepţii) nu-i poate rezista: lăcomia. Iar pentru lideri: beţia puterii.
Un test foarte interesant astăzi: cît de inteligenţi sînt liderii USL?

Update: Ora 11:16: Theodor Paleologu (PDL), în plenul Parlamentului: "Domnule Ponta, mă uit la dumneavoastră şi vă spun: Nu umblaţi cu cioara vopsită!"

3 comentarii:

  1. de unde inteligenta ma rog???? de la dulaii insetati de sange????pardon sa ne fie cu iertare,astia ar omori si pe ma-sa pt.ciolan si mai mult IUDELE inmultit de la Hrisos incoace deci ce mai vrem??????????? vorba lui Brucan:NE MERITAM SOARTA

    RăspundețiȘtergere
  2. A picat!
    PDL pare din ce in ce mai creativ:1.Sau vrea sa-l pice pe Ponta in Parlament, 2. Sau unii i-au tras-o lui Ungureanu, un pericol potential(evident i-au aratat pisica si lui Basescu). Daca nu-i varianta 1, in cazul 2(mai ales) sau in posibilitatea ca au luat-o intradevar in bot, cred ca vor avea soarta taranistilor (sau macar vor fi pe aproape) Mai traim, mai vedem! Macar se vor vedea sobolanii politicii, daca mai sunt unii care nu-i stiu!
    P.S. Donna,ia-o mai incet!, ca vine o minivacanta frumoasa si-i pacat sa ti-o strici din atat. Despre lumea politica, fii convinsa ca nimeni nu-ti baga-n traista. Dar leag-o bine, ca toti vor sa-ti ia! Daca crezi ca soarta ta depinde de politica, chiar ti-o meriti! Scuze.
    Cu parcimonie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. soarta mea nu mai depinde de nici o pilitica;sincer???mi-am creat-o eu si cred ca bine dar ce sa facem???mai comentam

      Ștergere