marți, 22 mai 2012

Deva nu doarme pînă la prînz. Deva creează.

"Domnule Bena, imi permit sa va trimit o mica modificare la una dintre imaginile dvs. din campania anti, modificare care cred ca se apropie mai mult de realitate. Nu dispun de un program destul de performant de editare foto pentru a incerca sa va trimit o compozitie proprie, asa ca ma multumesc cu asta:

In ce priveste mail-ul cu problema legii retrocedarilor, l-am scris, dar, pentru ca e putin depasit de evenimente (caderea guvernului), inca nu vi-l trimit, mai ales ca banuiesc ca sunteti destul de ocupat cu campania electorala, desi cred ca problema ramane de actualitate.


Trebuie sa marturisesc ca venirea  guvernului "tanarului carlan" m-a cam readus cu picioarele pe pamant, amintindu-mi ca era sa cam incurc borcanele. Pana in decembrie cred ca imi vor reaminti cu mare precizie vremurile "vintage" 2000/2004 plus bonusurile de rigoare - recte (aici m-am abtinut cu putere sa nu omit "e") Crin Antonescu.
In rest, vremurile noi ma tenteaza din ce in ce mai mult sa va contactez, poate v-as putea da o mana de ajutor in ceea ce intreprindeti, mai ales ca, se pare, parerile noastre sunt destul de apropiate.
Daca nu deranjez si timpul va permite, astept un raspuns.
Cu stima, A.G."
Notă: Stimate A.G., răspunsul meu este inclus în această postare. Vă aştept!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu