luni, 13 iunie 2011

Mă mut!

Nu căutaţi conotaţii triviale în titlu, pentru că nu există, ăsta a fost un blog decent. E purul adevăr: mă mut! La www.cioaravopsita.ro . Acum sînt cu mobilele în drum şi dincolo nu-i gata, aşa că vă implor să nu intraţi, încă, acolo, vă rog mult! (evident că, la aşa rugăminţi, veţi intra negreşit, he-he!). Corupt cum mă ştiţi,
 am aranjat cu firma unui mic politician să-mi zugrăvească, să mai schimbe o ţeavă, o garnitură pe-acolo, dar ştiţi cum sînt meşterii, mai ales în combinaţie cu politicienii: fură, domle! Fură liniştiţi şi-or mai fi, pînă mîine-poimîine, cînd dau cu şampania de păreţi în noua casă. Sînteţi cu toţii invitaţi la paranghelie, acolo. Să înceapă!

2 comentarii:

  1. sefu sunt al tau...eu jokerul de hunedoara sunt pregatim sa indoiesc niste politicieni gata de galceava.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aline, eu sunt corectorul.....cum drac fac dincolo sa fiu anonim?????? Mi-ai mancat pita! Vai , vai!

    RăspundețiȘtergere