vineri, 15 iulie 2011

Arătare de bubă la PNL

Cioara Vopsită e interesată, ba chiar atrasă irezistibil, de orice lucru, fiinţă sau politician care-şi schimbă culoarea. De data asta, Sandu Borbeanu, consilier local la Deva (PNL), şi-a colorat penajul în vineţiu. Nu el singur: Mircia Muntean, primarul Devei, l-a vopsit. Cînd te pictează naşu-to, fost prieten la cataramă, şogor şi coleg de partid, apăi ăla ştie cum să te facă. Ia zi-le, domnu Sandu, ai legătura:
„Întîi, primarul a venit la noi şi ne-a invitat, politicos, să mergem la el în birou, că în Sala Albastră vrea să facă el o conferinţă de presă. Vorbea normal, părea chiar amabil.
 Am ieşit cu ceilalţi consilieri, da’ io le-am zis să nu megem în birou la el, că io-l cunosc foarte bine, ce caracter are, şi mă temeam că se va întîmpla ceva. Ceilalţi au zis să mergem, am mers.
Apoi, după un timp, a apărut primarul  în birou şi a început să urle ca nebunul să ieşim, că furăm. N-am vrut să ies şi atunci a strigat la Alin Rădoane, şeful Poliţiei Comunitare, să mă aresteze. I-am zis lui Rădoane să-şi vadă de treabă şi nu m-a arestat. Nici nu m-a agresat, nu pot să zic, n-a pus mîna pe mine. Dar primarul a început să mă îmbrîncească, să mă ia de sacou, m-a apucat de mînă. M-a dat de tocul uşii, m-a împins afară. Urla ca nebunul. Vînătaia de la coaste am văzut-o dup-aia, cred că cum m-a împins în clanţă.
Mi-am scos certificat medico-legal, vi-l arăt de la distanţă, că avocatul meu mi-a zis să nu dau detalii, e strategia lui. Îi fac plîngere penală. E bolnav psihic. Era mai dinainte, da’ cu căldura asta...”

Un comentariu:

  1. Uneori pentru unii cuvintele nu sunt de ajuns si atunci ei apeleaza la gesturi, gesturi de intimidare.Se pare ca unii politicieni atunci cand sunt provocati, scot ceea ce e mai "bun" din ei si isi dau cu firma in cap.Astfel de gesturi te fac sa stergi toate lucrurile bune pe care acea persoana le-a facut pana in acel moment.Gesturile de acest fel sunt facute de cei care simt ca au pierdut, desi ei credeau ca sunt de neinlocuit.Politicienii pe langa faptul ca sunt nepregatiti se pare ca au si calitatea de "neispraviti", lipsiti nu numai de inteligenta si de cultura, dar si de cea mai elementara educatie politica, de masura, de tact, de buna cuviinta. Cioran spunea: "Celui ce s-a revoltat peste masura ii este dat sa nu mai aiba putere decat pentru dezamagire".

    RăspundețiȘtergere