luni, 16 ianuarie 2012

Am greşit!

Bunii români, cu bolovani sau fără, susţinuţi de comentatorii lucizi ai imparţialelor televiziuni de ştiri, mi-au deschis, în sfîrşit, ochii. Deci recunosc: am greşit cînd l-am votat pe Traian Băsescu!  
Trebuia să ascult vocea aceleiaşi Opoziţii, care mă îndemna, cu toate gurile liderilor săi – aceiaşi – şi cu argumentele aceloraşi comentatori avizaţi, să-l votez pe Mircea Geoană!
Aveau dreptate Opoziţia, comentatorii, televiziunile de ştiri, aşa ar fi trebuit să fac.
Aş putea, oare, să-mi îndrept greşeala şi să-l votez acum pe Geoană?
Sau, dacă mi se permite, să-l votez pe următorul lider luminat, patriot  şi responsabil, clasat, în ordinea valorii,  în urma lui Geoană, adică pe Crin Antonescu?
E şansa noastră spre propăşirea Patriei, o spune Opoziţia, comentatorii angajaţi, televiziunile de ştiri. Ei ştiu mai bine, trebuie că au din nou dreptate.
Să reînnodăm, deci, spre satisfacţia mulţimii revoltate, istoria glorioasă a acestui neam de acolo de unde am lăsat-o, leşinată în spumele din spa-ul lui Vîntu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu