joi, 9 februarie 2012

Despre ce „dezgheţ” vorbea tataia? Poate despre ieşirea PSD din USL?

Ion Iliescu, ieri:Ne asteapta o primavara complicata! Cantitatea asta foarte mare de zapada in functie de scenariul incalzirii de primavara, poate crea probleme deosebite. Vom asista la un proces de incalzire masiva. (...) Am spus sa fie avertizate conducerile din toate judetele, am discutat (...) niste scenarii in legatura cu diverse variante de topiri si, daca se suprapun topirii de zapezi ploile de primavara, fenomenul poate capata mari dimensiuni", a detaliat fostul presedinte.
Traducerea „prognozei meteo” a lui Ion Iliescu, de ieri, a fost făcută astăzi, în Parlament, de preşedintele PSD, Victor Ponta, care a pronunţat de vreo 20 de ori „actualul Guvern va avea susţinerea noastră totală, dacă...”

Victor Ponta, azi: Nu am discutat in USL discursul meu, eu imi fac singur discursul. Daca colegii de la PNL s-au suparat, vom discuta acest aspect

Victor Ponta a declarat astăzi, dupa discursul criticat de liberali, ca "nu am discutat in USL discursul meu, eu imi fac singur discursul. Daca colegii de la PNL s-au suparat, vom discuta acest aspect. Nu inteleg de ce i-a deranjat atat de tare, am vorbit in numele meu si daca vor si al PSD".

Reamintim ca
Mihai Voicu, vicepresedinte PNL, s-a aratat deranjat de discursul lui Ponta, spunind ca "am fost si noi mirati de acest discurs al lui Victor Ponta. Nu l-am stabilit impreuna in USL".

Victor Ponta a sustinut in fata Parlamentului, cu ocazia votului de investitura pentru guvernul Ungureanu, un discurs echilibrat si neutru in care a evitat orice atac dur asupra premierului desemnat si ministrilor sai. Mai mult, el a anuntat o posibila sustinere a USL daca noul guvern va sprijini 15 masuri punctuale.

In plus, Ponta a respins catalogarea noului cabinet ca un "guvern al clonelor", adica exact expresia folosita de Dan Voiculescu si Antena 1 si Antena 3 in ultimele zile.

Un comentariu: