marți, 31 iulie 2012

Fetelor, mînca-v-aş gura...

Despre golăneala penală a uslinoşilor, aia cu tombola pentru fraierii care votează la referendumul lui Felix, v-am povestit pe-aici.
Poliţia din Deva a săltat, între timp, cîţiva activişti mai prostănaci, pe care i-a prins în timp ce împărţeau fluturaşii cu zisa tombolă.
Ce credeţi, de la ce partid erau?
Da, exact.
Dar ce-mi văd ochii?
În ediţia on-line a unui cotidian local foooaaarteee taaareee, în această dimineaţă, se înfiera cu mînie o astfel de practică ilegală, se dădeau paragrafele de lege încălcate prin răspîndirea unor astfel de fluturaşi, se vorbea despre pedepsele cu puşcăria pe care le riscă făptuitorii etc. Ba chiar erau sfătuiţi cetăţenii (post-factum, rîzi de mori!) să nu pună botul, că-i înşelătorie, infracţiune, vai, murim de grija voastră, dragii noştri cititori!
Frumos, un ziar cu grijă pentru dabija hunedoreanului.
DAR ce să-mi vezi, soro, tanti Nuţi şi căţauă operată?
La ilustrarea articolului, o frumoasă poză cu fluturaşul, faţă-verso. NUMAI CĂ nu era fluturaşul de hîrtie găsit pe stradă, fotografiat sau scanat ci, oameni bunişori, era CHIAR MACHETA fluturaşului cu pricina!
Aţi priceput?
Aiii, mi amor!
Articolul, cu tot cu frumoasa poză (rezoluţie de machetă, de!), a dispărut în cursul dimineţii de pe ediţia on-line.

5 comentarii:

  1. :)) Care ziar, să "mă" râd şi eu de ei?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Denisa, ţi-ai dat seama deja, sînt sigur.
      Ce mă amuză teribil este reflexul de dtp-ist profi: să pună poza cea mai bună. Păi dacă aia era chiar macheta, ce să facă, să-şi bată joc de meserie? :))

      Ștergere
  2. Domnule Bena,
    “m-as rade” si eu de autodemascarea respectivilor ziaristi, dar incep sa nu mai pot rade de prostia omeneasca deoarece incepe sa fie sufocanta si chiar agasanta. Cred ca asta a si fost unul dintre motivele care va facut sa parasiti, sper eu temporar, breasla “ziaristilor”. Am senzatia ca la atata manipulare si incercari puerile de a demonstra ca negrul e alb nu am asistat nici in anii tulburi de dupa revolutie. Sau poate atunci mai erau profesionisti in domeniul asta ? Astia sunt penibili rau. Intr-o postare anteriora am zis ca incep sa ma uit pe Antene ca sa vad ce le mai debiteaza mintea astora, cat se mai pot injosi anumiti invitati despre care nu poti sa spui ca suna a gol daca le dai bobarnace in cap. Dupa ce au terminat repede cu ungurii, Victor Orban si ardelenii (si-au dat seama ca asta e chiar prea groasa si nu se stie daca n-ai nevoie de ei dupa alegeri) acum se dau cu fundurile de pamant si capetele de pereti sa numere romanii (eu zic sa se numere intre ei, aia de la Antena3, prin metoda olteneasca din bancul care spune asa: cica la o nunta, mai spre dimineata, cand erau bine facuti, cinci olteni se intreaba cati au mai ramas si incep sa se numere. Evident, ieseau 4 sau 5, dupa cum cel care numara se numara si pe el sau nu. Dupa mai multe incercari nereusite, unuia ii vine ideea geniala sa se duca in fundul curtii si sa se ca..e toti si sa numere produsele. Se duc, purced la fapte si numara caca..ii, le ies 5 la numaratoare si ei tot 4 sau 5 se numarau, concluzia unuia a fost: fir-ar a dracu' de treaba, ca caca..i corespundem, dar ca oameni nu!). Acum incearca sa sustina ideea ca numarul de inscrisi pe listele electorale este mult prea mare, adica ca, real, ar fi cca 16 milioane si nu 19, asa ca s-a atins cvorumul. Argumente:
    1. Recensamantul, care in datele preliminare spune ca ar fi vreo 16 milioane, cu asta s-au cam lamurit ca de fapt sunt romani stabili in Romania;
    2. Acum au scos o adresa de la Casa de Asigurari de Sanatate, prin care asimileaza asiguratii (inscrisi la medicul de familie) cu cetatenii romani cu drept de vot;
    3. Tot ii dau inainte cu scaderea demografica.
    Concluzia lor: dupa 2002 (de la vechiul recensamant) au diparut cca 3 milioane de cetateni romani majori, adica cu drept de vot. Orice om cu cat de cat scaun la cap, daca l-ai intreba cum se poate asta, ar raspunde ca ipotezele ar fi: a) cateva bombe nucleare cazute pe biata noastra tarisoara, b) anexarea unei parti teritoriale de catre alt stat sau o secesiune teritoriala, c) ajungerea la putere a unor personaje de tip Stalin, Pol Pot (de asta nu sunt sigur ca au auzit toti “ziaristii”, dar a fost cel mai performant in domeniu) si altii.
    Ultimul argument este ca referendumul din 2003 la Constitutie avea in listele electorale 17,9 milioane si cum acum sunt 18,3, cand toata lumea stie ca avem scadere demografica. Pare paradoxal, nu? si cel mai solid argument. E simplu:
    - scaderea demografica inseamna ca mor mai multi romani decat se nasc si NU ca mor mai multi decat cei care implinesc 18 ani si incep sa aiba drept de vot;
    - multi care au pierdut cetatenia din varii motive si-au redobandit-o;
    - si mai multi cetateni straini au dobandit cetatenia romana, evident cei mai multi fiind cetateni din Republica Moldova.
    Capisce, dottore? sau poate pricepe idiotul asta ca ministrul sau de interne a stabilit numarul de persoane de pe listele electorale?
    V-as ruga, domnule Bena, sa-mi raspundeti, ca fost insider, la o intrebare: “ziaristii” astia sunt prea bine platiti sau prea bine “legati”? Eu mizez pe ultima. Nu ma refer la astia locali, care ar putea sa-si castige cele cateva sute de euro facand meserii mult mai onorabile, gen spalatori de vespasiene (asta ca sa nu priceapa toti si sa dea fuga la agentia de somaj) sau cioclii.
    PS. Eu zic ca deja incepe sa fie de plans, desi m-am cam pus la adapost. Sper ca dobitocii astia macar sa nu incerce sa se dea batosi zilele astea si cu FMI, care sigur le va cam DA peste bot cu ceea ce vor ei sa dea in romani (Campeanco, ceva nou pe tema asta, nimic?).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stimate Anonim, a fost o reală plăcere să vă citesc comentariul! Pertinent, argumentat, cu multă valoare adăugată. Nu cumva sînteţi tot un "fost insider"? La întrebarea despre ziarişti vă voi răspunde, sper, pe larg, nu peste multă vreme. Un lucru pot să vă spun: ca ziarist, lumea politicienilor mi se părea o cloacă împuţită. Acum am aflat că există ceva şi mai rău, cu adevărat pestilenţial. Ghiciţi ce?
      Stimă!

      Ștergere
    2. Nu, nu sunt si eu un fost insider. Sunt un om care le mai are cu ...matematica. Banuiesc ce. Ati intalnit slugoi de buna voie care sa fie mai buni ca stapanii? Poate, mai "jmecheri", da! Pe tema asta am exemple de semidocti care ajung sa-si dea cu caramida in piept chiar si cu calitatea de doctorand.
      PS Abia astept comentariile dvs. despre cele intamplate astazi(luni). Deja traim in plin Absurdistan. Oare ce nu reusesc astia? Oare i-au gasit acum pe aia dispusi sa faca sa "dispara" vreo 1,5 milioane de cetateni romani? Macar l-au facut pe interimar sa exerseze si atributia de a numi ministrii. Credeti ca o sa urmeze si experimentarea gratierii?
      PPS Raman mereu uimit cum reusiti sa prezentati in nota umoristica situatiile reale. Aveti un real talent publicistic in acest sens si e adevarat ca apreciez mereu capacitatea noastra de a face haz de necaz. Sper sa nu ramanem cu atat si imi permit sa va prezint o concluzie personala: de si cu prostul nu e bine sa razi, ca poate crede asta ca are umor!
      Parcimoniosul

      Ștergere