joi, 16 august 2012

Petrică la Primărie - file de jurnal. Rupt-am gardul! Joc în film cu Mazăre

PROMO - ÎN CURÎND PE MICILE PAGINI DE JURNAL:

      Dragă Jurnalule, mi-am intrat în rolul de Primar. Am avut şi o primă realizare majoră pe acest post, cu care va începe Cartea Albă cu Auriu a Guvernării mele: am rupt gardul la doi fraţi, pe strada Eminescu. Ştiţi, marele poiet român, neperitor, aşa s-a nimerit să am io norocul începătorului, să încep fix de pe strada cu marele luceafăr al poieziei, ceea ce mi se pare un semn că am un destin deosebit.  Nu ştiu dacă erau gemeni, urăsc gemenii, mă fac să ameţesc şi mi-i greaţă. Da fraţi erau, că semănau la başcheţi, amîndoi aveau Adibas, mă pricep.  La brîu purtau pistoalee, să vezi, aveau arme chimice, ecologice, nesimţiţii, şi chiar şi două pocnitori, care se hlizeau pe geam din blocul de vizavi.
Înjurau, băgau, scoteau, dădeau cu flegme peste gard. Io singur, descheiat la cămeaşa Mark&Spencer de la outlet Parndorf, i-am doborît. (urmarea, în episodul următor)

Gingăl:
Ta-na-naaa!

      Am primit o ofertă de nerefuzat: să joc într-un serial tv, altul decît cel de la Antena 1 Deva, alături de marele Mazăre de la Constanţa! Îţi dai seama?  Sînt emoţionat de nu mai pot! Nu ştiu cum m-au ales, cum m-au găsit, şi-acum îmi transpiră palmele şi buza superioară, mai rău decît la fanele lu Lady Gaga. Cred că au văzut înregistrările de la camerele de supraveghere de la Miliţia judeţeană, cînd am rupt io gardul la fraţi, singur împotriva tuturor. Kiaii! Chiar o babă de la blocul de garsoniere a leşinat sub gardul viu, a găsit-o poştăşiţa după cinci zile, încă caldă. Dramă, ce mai, cred c-au văzut că am drama-n sînge, aşa că m-au selectat şi mi-au propus. Am acceptat imediat, normal, dar am pus şi o condiţie: să găsească un rol şi pentru doamna Mariana şi pentru Moloţ, că de unul singur nu mă bag, îs nou în branşă, am trac şi nu-mi găsesc cuvintele, nici măcar replicile scrise dinainte. Au acceptat imediat, nu şi-au putut permite să mă piardă. Ce rol joc Eu şi ceilalţi doi, care e scenariul serialului, ÎN EXCLUSIVITATE, ÎN PREMIERĂ ŞI SENZAŢIONAL! numai  în jurnalul meu! Mîine sau cînd am timp, că deocamdată iar e caniculă şi mi se lasă şuviţa aia ca dracu, ceea ce mă indispune maxim, îmi acoperă un ochi şi n-am chef să scriu. (urmarea,deci, în curînd)

                                                                                             (deci va urma, nu ştiu dac-am spus)
                                                                                                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu