duminică, 21 august 2011

Care-i papa lor?

Omu-i o maşinărie. Ca să meargă, tre să bagi în ea. Mîncare, beutură. Ce bagi, aia iese. Discursurile, viziunile politice , strategiile de campanie, iniţiativele legislative, toate, nu-s altceva decît o transformare fizico-chimică a cîrnaţului, cartofilor şi trăscăului. Politicianul nu funcţionează nici el fără să alimenteze maşinăria. Ce bagă ei în ei de iese ce iese? Acum, în vacanţă?

Mircea Ioan Moloţ (preşedinte PNL HD, preşedinte CJ HD): Eu prefer, în vacanţă ca şi în timpul anului, limbile de papagal. În aspic. Sau natur. Excelente. Îmi fac bine. Ca profesor de mate îmi era greu să le procur, de cînd am intrat în politică nici nu le caut şi le am, la toate mesele. Uneori mă ustură pe colon, dar nu mă pot opri.
Atîta-s de bune!
Laurenţiu Nistor (preşedinte PSD HD, deputat, din Şoimuş): Ceafă de porc cu cartofi, pe disc de grapă de tractor, în untură. Mai greu e în post, că trebuie să mă ascund de săteni, care mă consideră ca pe un sfînt din biserică, nu ştiu de ce. Atunci mai combin cu fasole şi nu-i rău, că-mi ies şi discursurile mai puternice.
Ioan Rus (vicepreşedinte PSD HD, vicepreşedinte CJ HD): Io-s cu supa de găină cu laşcă, dar mă simt vinovat şi nu-mi prea tihneşte, că mă uit la asta mică, la găina asta de 12 ani care m-a făcut celebru, care-i ca un cîine, latră, te ia de pantaloni. Cînd se uită la mine cu un ochi, aşa, mă buşeşte plînsu, îmi iese laşca pe nas şi o dau pe roşii, din producţia proprie. Am nişte roşii olandeze o minune, nu vreţi să le  filmaţi?
Costel Avram (preşedinte PRM HD, vicepreşedinte CJ HD): Nu mă pot hotărî ce-mi place mai mult, nici cu cine. Oricum, nu refuz nimic, că mi-i foame tot timpul. Deci cred că ştiţi că PRM n-a fost niciodată la guvernare, deci. Nu-s cu regimul disociat, îmi plac felurile combinate. Am mîncat şi magiun cu ciorbă dacă altceva n-am avut. N-am probleme de digestie.
Mircia Muntean (vicepreşedinte UNPR, primar Deva): Moloţ şi cu Ruşanu te-au pus să mă întrebi? Doar ştiu şi ei ce mănînc, c-am mîncat împreună, cu acelaşi polonic, mai e şi-acum oala caldă pe masă. Nu contează ce mănînci, ci cu cine împarţi mîncarea, că de-acolo iese scandalul. Eu acum am trecut pe dude, că-i sezonul lor. Ciupercile îmi plac, mai ales ălea roşii, cu picior înalt, le culeg singur. Nu ştiu de ce se fereşte lumea de ele.
Florin Oancea (preşedinte PNL Deva, viceprimar? Deva): Stridii, ciocolată, vin roşu. Ceaiul de schinduf am auzit că-i bun, nu ştiu, n-am încercat încă. Bag la greu şi-l aştept, după-masă, pe Nicula, să-i spun ceva. Am o surpriză pentru el.
Cosmin Nicula (senator PSD): Să-mi bag p*a, azi n-am mîncat nimic, bine că mi-ai adus aminte. Mi-o şi pierit pofta, că am avut şedinţă vineri seară şi m-o luat p*ă ăla de Nistor la frecat, că am gura mare. Că de ce-am vorbit cu tine, că eşti periculos. Mă c*c pe ei, vorbesc cu cine vreau eu şi cînd vrea p*a mea. Ce mîncare, beau un ceai de tei, să mă mai liniştesc, că m-or enervat p*e astea! Pe după-masă îs invitat la Florin, cică are o surpriză pentru mine, să gust ceva bun, mă duc să văd, că-mi plac surprizele.

8 comentarii:

  1. Foarte tare, ma dor maxilarele de cat am ras,esti tare domle.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai era unul , dar am vazut ca-l protejezi, asa ca-ti propun eu o continuare :
    I.V.Blaga(deputat inca PDL, posibil candidat la primaria Orastie inca nu stie nici el de la ce partid): Dragii mei, am umblat mult prin lume( pe banii vostri, normal) si va pot spune ca suntem un popor de ca...t. De-aia la noi nu prea conteaza ce mananci ca tot de-ala iasa. Asa ca m-am hotarat sa mananc de la toti ceea ce produc si ei (ca sa nu-mi mai bat capul) si dupa alegerile locale de la anul o sa vedeti singuri daca am mancat bine.

    A.Maximus

    RăspundețiȘtergere
  3. ...acum niste ani, vreo 9, 10 sa fie, Mircia spunea intr-o conferinta de presa: "deseurile menajere pe care le consuma populatia...". Am ras copios atunci.....acum imi vine sa plang cand ma gandesc ca multi asa au ajuns....exact cum el spunea....
    Corectura sunt, Domnul Alin!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am ris cu lacrimi!..."ies discursurile mai puternice..."...hahaha!
    Umor de nota 12, Aline! ( face muschi la stomac, zau!)

    RăspundețiȘtergere
  5. Si cum îi transformă refuzul desertului în zburătoare?-gastronomic vorbind...

    Dacă nu ling (îngheţata),zboară.

    RăspundețiȘtergere