miercuri, 25 februarie 2015

Adrian David: Dacă azi avem voie să mîncăm un măr, îl mîncăm!

Adrian David, 33 de ani, jurist şi economist. Vicepreşedinte locţiitor de vicepreşedinte suspendat. Adică, politic şi administrativ, pielea de pe gîtul cocoşului. Adică e în locul lui Tibi Balint la Consiliul Judeţean Hunedoara. 
De cînd cu Ordonanţa Traseiştilor a devenit liberal, fugit în PNL de la interesul naţional al izmenarului Gabi Oprea, UNPR. E din Petroşani, e asistent universitar, e băiatul lui Tata David, îl ştiţi - un renumit poliţist cu mustaţă albă, Spume şi Bibani. 
Dar Adrian are el locul lui şi planuri mari. A încercat să mă fenteze la primele întrebări şi a şi reuşit, căci omul e isteţ. Şi ţine la subtilităţi şi are simţul umorului. Şi, mai ales, lucru extrem de rar printre politicieni, scrie corect gramatical. Acum vorbeşte:
Aţi visat să fiţi Moloţ?
Am visat să fiu preşedintele Consiliului Judeţean. E un plan pe care mi-l arog pe termen lung. Sper ca în 20 de ani, maxim 20 de ani, să obţin funcţia asta.
Dacă aţi fi arestat la domiciliu, cu ce v-aţi umple timpul? Cărţi, filme, table cu vecinii?
Ăăă... îmi ia un pic de timp de gîndire, pentru că mintea mea refuză să se gîndească la arestul la domiciliu şi atunci cînd nu faci nimic în sensul ăsta ţi-e un pic greu să te gîndeşti.
Cred că mi-aş umple timpul, fiind jurist, cu organizarea apărării. Iar timp pentru cărţi, pentru table şi vizite la domiciliu... mai redus.
Eu aş fi vrut mai mulţi bani de la Bugetul judeţului pentru biserici şi pentru folcloriste.
Dar am şi dat, am şi dat mai mult, pentru biserici am rezervat o sumă destul de semnificativă, cred că e un pic mai mare decît anul trecut. Dar am inclus şi asociaţii sportive, ONG-uri, asociaţii caritabile...
Şi folcloristele?
Ăăă... nu ştiu la ce vă referiţi...
Folcloristele, Direcţia pentru Promovarea... Folclorului... şi... şi...
Aaa, vă referiţi la Centrul pentru Promovarea Valorilor... ăăă...
Daaa, a Valorilor Perene ale...
N-am putut acorda sume mai mari, îmi pare rău...


                                              Interviul integral:  din 1 Martie  pe  www.cioaravopsita.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu